http://abdo.ahlamontada.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدردش و قول احلى كلام

الحب عن طريق الشات

أسيرة الأحزان
Screem
حسام الشقى
The MasTer
ملكة المنتدى
the rock_92
حنين الحياه
اميرة الرومانسية
THE_BEST_GIRL
13 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
THE_BEST_GIRL
عضو
عضو

مزاجي : 0

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت أغسطس 16, 2008 1:39 am

السلام عليكم
انا كنت عاوزه بس اكتب رايى عن موضوع مهم بالنسبه لينا كلنا
الموضوع ده هو الحب على الشات
انا كنت عاوزه اقول يا جماعا انا مش عاوزه حد يخدع نفسه او يخدع الى معاه
على اساس انهم بيحبو بعض لان ده كلام مش صحيح
انا اعتقد يعنى ان ده بيبقى اعجاب وكمان اعجاب وهمى لان محدش يعرف حاجه عن شخصيه الى بيكلمه
لان كل حد مننا بنات او ولاد بيبقى حذر جدا فى اى حرف بيكتبه وبيفكر فيه قبل ما يكتبه
واكتر الولاد الى على الشات بيبقى غرضهم الضحك على البنات بالكلام واكترهم بيبقى عاوز الاميل او رقم التليفون وانا بجد عاوزه كل البنات تبقى عارفه ده وما تتخدعش بكلام الولاد
وكلامى والله للولاد برده فى بنات برده مش كويسين بس دول بقى مش عارفه بيبقو عاوزين ايه
علشان مطولش عليكم انا بس عاوزه انبه كل البنات على الموضوع ده
وبجد مفيش ولد بيحب بنت بجدعلى الشات
ده بجد من الاخر
واتمنى ان لوحد من الى قرا الموضوع ده و معجبوش حاجه من كلامى يكتب تعليقه
اميرة الرومانسية
نائب مدير
نائب مدير
اميرة الرومانسية

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت أغسطس 16, 2008 3:41 am

احلى كلام من احلى ملوكة بس انتي عارفة حالتي والكلام ده محبش يدخل في راسي بس مشكوورة على الموضوع
حنين الحياه
نائب مدير
نائب مدير
حنين الحياه

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت أغسطس 16, 2008 4:33 am

كلام جميل بس عن تجربه شخصيه فى حب من على النت ملوكه وممكن يكون احلى واجمل حب كمان ميرسى ليكى على هالكلااام I love you I love you I love you I love you I love you
the rock_92
عضو مميز
عضو مميز

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت أغسطس 16, 2008 4:36 am

كلامك صح بس مش كلهم كده وتفتكري اللي عايزين الايميل او رقم التلفون حيكونو عايزينو ليه جايز يكونو كويسين و غرضهم التعرف اكتر انتي معاكي حق المفروض متديهوش الا لاصحابك اللي بتثقي فيهم طب لو مدخلتيش الشات فتره وحد من اصحابك اللي في الشات عايز يطمن عليك حيوصلك ازاي لازم يكون عارف الايميل او رقم التلفون عشان يطمن عليك
ملكة المنتدى
عضو مميز
عضو مميز
ملكة المنتدى

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت أغسطس 16, 2008 9:08 pm

سلام عليكم الظاهر ان الكل هنا عندو تجارب شخصية في هاد الموضوع و انا عن نفسي الواحد لازم ياخد حدرو في متل هاد الامور لاني بعرف قصصكتير عن ناس حبو بعض من الشات و فيهم اللي استمر و فيه طبعا اللي كان بيلعب و بس
The MasTer
المدير
المدير
The MasTer

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت أغسطس 16, 2008 10:08 pm

السلام عليكم انا اقول كلامك صح ملكة بس في حاجة مش كل ناس زي بعض فيهم وحش و فيهم ابن عائلة محترمة و كويس ميقدرش يلعب بمشاعر بنت زي ما هو ميقدر يخلي احد يلعب بمشاعر اخته لازم زي ما يخاف على اخته يخاف على بنت لي معاه و افي اخير اتمنى لكل ناس سعادة و لكم مني فائق التقدري و احترام و ياريت متزعليش من راي ملكة و سلام عليكم
http://abdo.ba7r.org
ملكة المنتدى
عضو مميز
عضو مميز
ملكة المنتدى

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالإثنين أغسطس 18, 2008 2:56 am

سلا م ادمين كيفك انا حبيت ارد عليك انا قلت انو فيه اللي ينجحوا في علاقتهم و في اللي ما يقدرو يكملو ان شا الله تكون فهمت شو بدي قول و انا عمري ما راح ازعل من رايك كيف ما كان ولا انت نسيت اتفاقنا..............
حسام الشقى
عضو مميز
عضو مميز
حسام الشقى

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالخميس سبتمبر 04, 2008 1:15 am

لتل رلى ان الحب من النت حالتين الاولى انو يكون بيتسلى بيها وهى بنت وخلاص يقى وقت معاها وخلاص ودة الى موجود اكتر والثانية انو يكون البنت او الولد انجذب بشخصية الى قدامو عن طريق الكلام والصداقة فامن الممكن ان يولد الحب بينهم لكن هذا الحب لا يستمر طويلة بحيث ممكن احد الطرفين ان يجذب بفتاة من اهلة او بلدة فيترك حب النت وشكرا موضوع جميل جدا وشكرا ليكوووووووووووووووووووووووووووووووو
Screem
نائب مدير
نائب مدير
Screem

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالخميس سبتمبر 04, 2008 4:47 am

انا هقول رأيى ان فى حب بجد من على النت ولكن مش عن تجربه شخصيه
ولكن عن تجربه اقرب الناس ليا عشتها كلها وكانت كلها حب فى حب واقتنعت فعلا ان فى حب من على النت
ولكن ده برده مبنى على الصراحه والوضوح ولو كان ير كده فهو عمره ماهيكون حب دى هتبقى تسليه
وشكراااااااااااااا ليكم
أسيرة الأحزان
مشرف
مشرف
أسيرة الأحزان

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالسبت سبتمبر 27, 2008 10:32 am

الموضوع حلو اوي وانا رايي ان الشات اصدقاء وبس وما بأمنش بحب الشات لان الحب لغتو العيون مش الكيبورت انا دي وجهة نظري مشكورة على الموضوع الحلو
shika22
عضو مميز
عضو مميز
shika22

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالجمعة نوفمبر 21, 2008 9:51 am

انا من رائى ان فى حب من النت وساعات من مكالمه تليفون والله بجد وده بيبقى على حسب شخصيه الفرد هو جاد او بيعلب بس بجد بحاول اكون صداقه والله مخسرهاش من النت بجد والله وياريت الناس كلها تسامحنى لو ان ازعلتهم ى حاجه قبل كده Crying or Very sad Sad

الحب عن طريق الشات Ldpl02aun8

الحب عن طريق الشات Kenwc2to6i
http://www.ownskin.com
lolitaaaaa
مشرف
مشرف
lolitaaaaa

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالجمعة نوفمبر 21, 2008 6:44 pm

انا من راىء شيكا وخصوصا فى موضوع مكالمه التليفون ده
لانه حصل قبل كده والله العظيم ادامى والاتنين دول بقالهم سنتين وحوالى 3 شهور مع بعض
وكلها ايام ويتخطبوا
وعايز اقول حاجه لو ربنا مقدر للاتنين دول انهم يكونوا لبعض
هيسببلهم الاسباب عشان يتعرفوا
وميرسى ليكوووووووووا كلكم I love you
Face Off
عضو مميز
عضو مميز
Face Off

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالجمعة نوفمبر 21, 2008 6:58 pm

انا برضة من رأى شيكا ولوليتا الكلام دة اكيد صح بس برضة صوابع ايدك مش زى بعضها زى مافى خير فى شر وربنا يستر علينا
ميرنا
عضو
عضو

الحب عن طريق الشات Empty
مُساهمةموضوع: رد: الحب عن طريق الشات   الحب عن طريق الشات Emptyالخميس نوفمبر 27, 2008 10:22 pm

انتى اكيد كلامك صح بس عن تجربه شخصيه انا بعيش اجمل قصه حب من على النت وادعولى ربنا يوفقنى انا ومروان

الحب عن طريق الشات
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» طريق الاختراق
» الزواج عن طريق الـصـحـف والـمـجـلات ....؟
» ليس من يتكلم عن الحب ... كمن يتألم من الحب
» امثال فى الحب
» قاموس الحب