http://abdo.ahlamontada.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدردش و قول احلى كلام

كده وكده .........

أسيرة الأحزان
اميرة الرومانسية
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
زائر
زائر

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالخميس أكتوبر 23, 2008 10:33 am

93- مره واحد تاجر كتاكيت ماشي بالعربيه وفيها كتاكيت وقفته لجنه تموين وقال له المفتش: الكتاكيت دي بتأكلهم ايه؟ رد عليه وقال له : درة يا بيه..... فقال له المفتش انتو ما بتفهموش حاجة الكتاكيت دي بتاكل علف........ وراح عمله غرامة 1000 جنيه.... راح مشي التاجر بالعربيه وهو في الطريق وقفته لجنه تموين تاني وقال له المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له بأكلهم علف يا بيه فقال له المفتش انت ايه يا أخي انت ما بتفهمش دي بتاكل درة وعمل له
غرامه 1000 جنيه وبعد شويه وهو ماشي وقفته لجنه تموين تاني وقال له
المفتش انت بتأكل الكتاكيت دي ايه قال له يا بيه انا كل يوم الصبح ادي كل
كتكوت جنيه وهو ياكل اللي هو عايزه..................

ارنب وسلحفاه مصاحبين بعض الارنب جاله صداع قال للسلحفاه هروح اجيب حاجه للصداع قالتله انت تعبان اروح انا قالها طيب غابت يوم واتنين والارنب قلقان عليها وسسال كل اللى يعرفوها قالوا محدش شافها وعدى اسبوع راح يدور عليها وقابلها فى الطريق صرخ فيها وقالها انا غلطان انى اعتمدت على وحده زيك قالتله احترم نفسك احسن والله ما انا رايحه

3 بيحششوا دخل عليهم ظابط استخبوا فى 3 شواله جه الظابط ضرب الاول برجله الحشاش عمل صوت فرخه راح ضرب التانى عمله صوت بطه جه التالت يضرب برجله مفيش صوت راح ضارب تانى مفيش صوت وراح ضربه جامد مردش ضرب كمان مرة طلع الحشاش قاله بطاطس بطاطس انت مبتفهمش

وحده غبيه اوى بعتت جوزها يشترى ملوخيه جوزها مات بحادثه اتوبيس خرجت تزعق يا ام محمد يا ام محمد بعت الراجل يشترى ملوخيه مات فى حادثه ام محمد قالتلها وعملتى ايه قالتلها عملت باميه وامرى لله

مرة واحد مسطول آل لواحد مسطول تاني يلا نسرق العمارة دي فرد التاني
:نوديها بعيد الأول علشان محدش يوشفنا وبعدين ألعوا هدومهم وحطوها وراهم
وأعدوا يزؤواوبعدين جه حرامي وسرق هدومهم فواحد بص وراه ملآش الهدوم
فأل للتاني كفاية كده إحنا بعدنا أوي

غبى شاف مقهى انترنت مكتوب عليه الساعه بــ 3 جنيه .... دخل يسأل
هي ضد الماية ؟؟

طفل صغير سال امة ازاى انا جيت الدنيا قالت له حطيت شوية سكر تحت
السجادة لاقيتك جيت ... راح الطفل حاطط شوية سكر تحت السجادة... يومين و
لاقى صرصار فقال له لو مكنتش ابنى كنت قتلتك

واحده بتخون جوزها الباب خبط قالته استخبى فى الدولاب مطلعش جوزها طلع واحد تانى وبعدها الباب خبط افتكرته جوزها قالتله استخبى فى الدولاب طلع واحد تالت بعدها الباب خبط خبت التالت فى الدولاب وطلع جوزها دخل الاوضه وقعد ع السرير قالها انا جعان اوى طلع واحد من الدولاب لابس عبايه بيضا قاله انت رجل طيب انا ملاك من السما ربنا بعتلك كيلو كباب ده هديه الراجل كل وشبع وقال لمراته عندك حاجه حلوة بقى طلع التانى من الدولاب لابس عبايه بيضا قاله انا ملاك من السما ربنا بعتلك كيلو برتقال التالت مش عارف يخرج راح لبس عبايه سودا وخرج فجاه قال للراجل مشفتش 2 ملايكه جريوا من هنا
اميرة الرومانسية
نائب مدير
نائب مدير
اميرة الرومانسية

مزاجي : 0

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالخميس أكتوبر 23, 2008 10:42 pm

هههههههههههههه مرسي ياقمر
أسيرة الأحزان
مشرف
مشرف
أسيرة الأحزان

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالجمعة أكتوبر 24, 2008 5:46 am

هاهاهاهاهاهاهاهاهاها الحقوني هموت من الضحك
ههههههههههه
مشكورة يا عثولة
The MasTer
المدير
المدير
The MasTer

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالأحد أكتوبر 26, 2008 7:28 pm

هههههههههههههههههههههه تسلم ايدك احلى لولو
http://abdo.ba7r.org
حنين الحياه
نائب مدير
نائب مدير
حنين الحياه

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالثلاثاء أكتوبر 28, 2008 2:07 am

ههههههههههههههههههههههههههههههه
جميله يالوله ميرسى ليكى
Face Off
عضو مميز
عضو مميز
Face Off

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالجمعة أكتوبر 31, 2008 8:43 pm

ههههههههههههههههههه حلوة اوى يا لوليتا Laughing Laughing Laughing
mera
عضو
عضو

كده وكده ......... Empty
مُساهمةموضوع: رد: كده وكده .........   كده وكده ......... Emptyالجمعة نوفمبر 14, 2008 9:34 am

[b] اية يا لوليتا النكت القديمة اوووووووى دى
بس حلوين
معلش انتى عارفة انى بحب ارخم

كده وكده .........
صفحة 1 من اصل 1