http://abdo.ahlamontada.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدردش و قول احلى كلام

وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع

4 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلب ميت
عضو مميز
عضو مميز

وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع Empty
مُساهمةموضوع: وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع   وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 12:54 pm

( 1 ) مرة واحد صعيدي بيهزر مع مراته فبيقولها يا قطة راحت قالتله يا كلب قالها انت طالق
( 2) صبى كسلان جدا شغال مع ميكانيكى كل اما المعلم يقول له هات مفك ، يقول له كمان شويه ...بكره ... مش وقته. ، وفى يوم لمبة الورشة اتحرقت ، المعلم قاله ركب اللمبه قال له دى حاجة سهلة قوى ، وشاله المعلم على كتفة واستنى دقيقة دقيتين ربع ساعه مافيش حاجة ركبت ، قال له المعلم انت مركبتش اللمبه ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ قال له اللمبه قلاووز وانت اللى مبتلفش يا معلم
(3) واحد مؤدب اتجوز واحدة مؤدبة ، الست حامل فى توأم ..فـ يوم الولادة قعد الدكتور ساعات يولدها ... عشان كل واحد من الطفلين عمال يقول للتانى .. لأ اتفضل انت الاول
(4 ) واحدغبى فى الجيش القائد اداله اغلى قنبلة فى العالم وقال له ارميها على الاعداء من فوق الجبل اللى بين الجيشين ، قام الراجل طلع على الجبل ، ولاول مرة فكر وقال القنبلة دى غالية قوى طب ما بلدنا اولى بيها ......ورماها على جيشه

(5 ) واحد جاله جواب ومكتوب في اخره ..... صندوق البريد ص.ب 44 ....... الراجل مفهمش يعني إيه ؟ سأل واحد تاني قال له ....يأخي بيقولك عايز صندل بني مقاس 44

( 6) مرة فصل كله عيال عينهم حوله ......كل ما واحد يجى يكتب فى كرسته ، يقوم كاتب فى كراسة زميله ..... المدرس اخر ما زهق قالهم اللى ها يكتب فى كرسته ها اديله ملبسة.... تلميذ ركز قوى وكتب فى كرسته ، المدرس ادله الملبسة.... حطها فى بق زميله
(7) واحد بخيل قال لمراته إسلقى لنا بيضتين للغدا انا طالع أضبط اريال التلفزيون ... وهو بيصلحه وقع من الدور العاشر .....وهو بيقع من جنب شقته زعق لمراته و قالها:خــــــــــليــــــهــــــــــــــا بــــــــــــيـــــــــــــضــــــــــة وحدة

( 8 ) في بخيل وبخيله خلفوا بنت سموها حصاله
(9 ) تزوج لص من لصه... فولدت له طفلا و لكن يده كانت مقفوله.... فاخدوه الى الطبيب ليفتحها فوجدوا بها خاتم الممرضه !!!!
( 10)
واحد حب يوقف اتوبيس لكنه ماوقفش ... فجرى وراه لحد ما وصل البيت فقال لمراته افرحى النهارده انا وفرت 10قروش .... فقالت له يا خيبتك مش كنت تجرى ورا تاكسى كنت وفرت تلاته جنيه
( 11 ) مره صيدلي اتجوز صيدلانيه ...خلفوا عيل سموه تركيبه.... وبدل مايهشتكوه... رجوه

(12 ) مره ولد ابوه بخيل قال لابوه انا حلمت ان انت اديتنى جنيه.... قاله ابوه : بس على الله يتمر فيك

( 13 ) مرة واحد بخيل قال لابنه روح هات شاكوش من الجيران راح ورجع قال له مالقيتش قال له شوف عند اللي فوقينا رجع وقال له مفيش قال له دور تاني راح وغااااااااب ورجع يقول له مش لاقي يا بابا قال له خلاص بأه هات اللي في الدرج

( 14 ) فيل واسد ونمر قاعدين على قهوه والبرص هو الجارسون طلب الاسد 3 عصير راح اليورص جايب 3 قهوه ...... فالاسد زعل وقام يضرب البرص ، فاليرص قال له اطلع لى بره.... فالاسد بعت الفيل ، شوية ودخل الفيل متكسر ، بعت النمر ، شوية النمر دخل متكسر .....فطلع الاسد بنفسه ، لقى ديناصور واقف بيقول اللى حايكلم ابن اختى حاكسره ههههههههههههههههههههههههههههههههه اتمني كل واحد يقول النكتة اللي عجبتو ويقولي اية رايكم بصراحة في النكت
حنين الحياه
نائب مدير
نائب مدير
حنين الحياه

مزاجي : 0

مُساهمةموضوع: رد: وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع   وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع Emptyالأحد نوفمبر 30, 2008 7:57 pm

ههههههههههههههههههههههههه
ميرسى يارامى كلهم احلى من بعضهم بجد تحففففففه
ونورت قسم الترفيه مره تانيه cheers flower
shika22
عضو مميز
عضو مميز
shika22

مُساهمةموضوع: رد: وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع   وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع Emptyالإثنين ديسمبر 01, 2008 9:31 pm

(7) واحد بخيل قال لمراته إسلقى لنا بيضتين للغدا انا طالع أضبط اريال التلفزيون ... وهو بيصلحه وقع من الدور العاشر .....وهو بيقع من جنب شقته زعق لمراته و قالها:خــــــــــليــــــهــــــــــــــا بــــــــــــيـــــــــــــضــــــــــة وحدة

دى اللى عجبتنى يا معفن والباقى كويس بس انا وربنا زعلان منك انت بجد ندل ومعفن بامانه وكان عندى ليك مفاجاه بس انت متستاهلش Evil or Very Mad
http://www.ownskin.com
اميرة الرومانسية
نائب مدير
نائب مدير
اميرة الرومانسية

مُساهمةموضوع: رد: وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع   وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع Emptyالثلاثاء ديسمبر 02, 2008 3:44 am

هههههههههههههههههههههههههههههه
مرسي ياقمر

وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة
» اجمد تى شيرتاااااااات للشباب
» خطاب جديد من الفيفا يؤكد غياب شيكابالا أمام الأوليمبي