http://abdo.ahlamontada.com
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخولدردش و قول احلى كلام

النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة

روان
قلب ميت
6 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
قلب ميت
عضو مميز
عضو مميز

النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Empty
مُساهمةموضوع: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالخميس أكتوبر 16, 2008 2:55 pm

1 _ مرة واحد مسطول قابل واحد مسطول فالمسطول الاول بيقول للتانى لو سمحت هيا الشمس بتطلع منين فقالو المسطول التانى انا مش من هنا والله
2_ لية الديك عندة زكام ؟علشان متجوز فرخة مجمدة
3_ واحد كسلان جداً ...بيقول لصاحبه : مش انا اشتغلت . قال له مبروك اشتغلت فين ؟؟ قال له في مطبعه... اقعد علي الورق علشان ما يطرش
4 _
مرة واحد بيقولوا له .... مراتك ماشيه مع كهربائي المنطقه .... قال لهم ده ولا كهربائي ولا بيفهم حاجه في الكهربه !!!
5_
مرة واحد احول بعد 30 سنه اكتشف انه بصرف على بيت الجيران
6_ واحدة بتتكلم مع صاحبتها بتقولها .... أنا جوزي نساي جدا كل يوم يقولي أنا نسيت مفتاح المكتب ، أنا نسيت مفتاح الشقة......... ردت صاحبتها وقالت لها : طب أنتى أرحم منّي أنا جوزي كل يوم يقول لي أنا شفتك فين قبل كده
7_ واحد بخيل جدا ... عنده ثلاث تفاحات ، فتح الاولى لقى فيها دود ... فتح التانية لقى فيها دود ... وصل للثالثة طفا النور و أكلها
8_
مرة كلب جاتلة ذبحة صدرية علشان كان بيهوهو على واحد اطرش
9_ سال المدرس التلميذ : فى عام 1769 ولد شخص هام فى تاريخ فرنسا فمن هو ؟ اجاب التلميذ : نابليون يا استاذ ... ثم سال المدرس : وفى عام 1772 كان هناك حدث اخر ....... أجاب التلميذ : اصبح عمر نابليون 3 سنوات
10_ مره واحد عنده جموسه حرقها عشان ينزل اللبن مغلي
11 _ واحد بيسال صاحبه ليه الورق بيسقط في الخريف قاله اصله ما ذاكرش حاجه طول الصيف
12_ مرة غبى ابوة مات بعتة يتعالج برة

13 _
واحد كمسري بيقول لابنه تذاااااااكـــــــــــــــــــــــر ............. تنجح
14 _
صرصار في وسط فريق نمل ، ليه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لاعب اجنبي
ا
اتمني يابنات تكون هههههههههههههههههههههه نكت حلوة بجد بس مش عايز بنات رجالة حد يجاملني اصل بحب الصراحة لو حلوة قولو يارب ايامكو كلها ضحك يارب وننسا الحزن ههههههههههههه مستني رودود بنات والرجالة
روان
عضو مميز
عضو مميز
روان

النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Empty
مُساهمةموضوع: رد: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالخميس أكتوبر 16, 2008 4:23 pm

ميرسى قلب نكت روعه Laughing I love you
اسف على الازعاج_2
مشرف
مشرف
اسف على الازعاج_2

مُساهمةموضوع: رد: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالخميس أكتوبر 16, 2008 4:37 pm

ايه الحلاوه دى يا وله .
احدفنا كل يوم زى كدا .
مشكور يا قلب
زهرة الرمان
عضو
عضو

مُساهمةموضوع: رد: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالخميس أكتوبر 16, 2008 9:14 pm

ميرسى يا قلب بجد حلوين اوى زودمهم خفيف
أسيرة الأحزان
مشرف
مشرف
أسيرة الأحزان

مُساهمةموضوع: رد: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالجمعة أكتوبر 17, 2008 8:57 am

هههههههههههه
تسلم ايدك يا قمر نكت حلوة مووووووووووت
من احلى رامي
هههههههههه ده الي قدرت اقولو لاني لسى بضحك ومش عارفة اكتب هههه
هههههههههههههههه
حنين الحياه
نائب مدير
نائب مدير
حنين الحياه

مزاجي : 0

مُساهمةموضوع: رد: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالثلاثاء أكتوبر 21, 2008 4:56 am

هههههههههههههههههههههههههههه
لا والله نكت تجنن انا كنت مخنوقه اوى يارامى والله اول ضحكه ضحكتها لمااريت النكت دى ميرسى ليك
خالد 1
زائر

مُساهمةموضوع: رد: النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة   النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة Emptyالأربعاء يناير 07, 2009 11:57 pm

ممشكووورا قلب ع موضوع الجميل

النهاردة بقي يابنات جايب نكت ليكو مش رياضة زي كل مرة اسمعو بقي بنات ورجالة
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» الي جميع الاعضاء رسالة مني ليكو
» وبعد طول غياب جايب للشباب والبنات نكت حلوة موووووت تاني تعالا نسمع
» لقد تم أعلان الحرب ضد الشباب***:*** بنات الحقوو اشياء تخلي الشباب يشدو بشعرهم؟؟؟؟؟
» نكت عن الشباب يا بنات ادخلوا بسرررررررعة
» بنات تعرفون ليش الشباب مقهورين منا ]]]] بدون زعل